2017. március 16., csütörtök

Fórizs Krisztián - #Szerelmes levél II.

Szép hölgyem!

Én vagyok az újra, éppen a gyertya fényénél bólogatok. Végül tollat ragadtam és újra magácskának koptatom ezt a papírt ezzel az olcsó tintával amit a sarki kisboltban vettem. Beszélni akartam a hiányról, ami még nincs és mégis van. Vajon milyen lesz? Miből hiányozhatunk ugyan? Pillanatokból, percekből, napokból, hónapokból, évekből, évtizedekből, egy életből? Abból biza' hiányzik kegyed. Az én életemből.
Tudja kisasszony nehezen alszom éjszakánként. A magány túl sokat s túl gyakran ölelt már át. Szívesen aludnék mással, olyannal aki visszaölel. Rég nem álmodom – úgy álmodnék szépet, hazug csodákat, világokat. Ugyanis félek, hogy kifog hűlni ez az ócska ketyegőm. Nem is féltem igazán soha ennyire. A szomorúságot pedig elkerültem de most képtelen vagyok rá egyedül. Szükségem van valakire aki megfogja a kezem és kirángat ebből a szakadékból vagy akár lökjön bele. Ha az én szép hölgyem teszi elviselném és zuhanás közben is az eget csodálnám szemeiben. Nemes engedelmével magába esnék bele inkább. Esni így még soha nem akartam. S bár naivan de táplálom azt az ócskát. A reményt, hogy sérülések nélkül megúszom.
Tudom, hogy mindig elkések ha látni akarom majd. Engesztelésül írtam egy rózsát is a tervezett randevúnkra. Nyilvánvalódi, hogy amit boltban vehettem volna elhervad vagy kidobja idővel. Az én rózsám nem fog. Olyanra írtam, hogy addig virágozzék míg csodálom kedvesem. Majdnem elfelejtettem a számlát azokról a csókokról amiket csak elképzeltünk egymás ajkán. Törleszteni kívánok.
Elnézést - időközben rájöttem, hogy udvariatlan voltam. Elfelejtettem megkérdezni, hogy volna-e kedve velem zuhanni? Örömömre szolgálna s bizony inget is vennék fel.

Csodákkal, SzívrohamGyár


3 megjegyzés:

  1. Remek stílusgyakorlat.Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. Egészen megelevenedett bennem a 19-20. századi romantikus regények férfiúinak stílusa. Lelki szemeim előtt már megjelent az elegánsan berendezett szalonban szellemeskedő szerelmes ifjú, és a pironkodó leányka. :D

    VálaszTörlés
  3. Egyik márciusi kedvencem volt ez a 2 levél: https://elmenykepek.wordpress.com/2017/04/02/az-en-kedvenc-bloggerem-2017-marcius/

    VálaszTörlés